Počet záznamov: 1
Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka
Názov Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka Autorské údaje Alena Klapalová Autor Klapalová Alena Zdrojový dokument / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 229-234. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * zodpovednosť spoločenská * zákazníci * svet * Česko Anotácia Transakčno-špecifická spokojnosť, kumulatívna spokojnosť. Podniky a organizácie sa zaujímajú o spokojnosť zákazníka. Spoločenská zodpovednosť podniku a orientácia na zákazníka. Spoločenská zodpovednosť voči všetkým, ku ktorým má podnik určitý vzťah, t.j. i voči zákazníkom by mala byť súčasťou stratégie podniku v podobe politiky spoločenskej zodpovednosti, ktorú možno označiť za sekundárnu hybnú silu. Vo vyspelejších ekonomikách podniky vnímajú zákazníka ako jedného z najvýznamnejších stakeholderov, súčasť sociálneho prostredia, v Čechách to tak nie je. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1