Počet záznamov: 1  

Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie

  1. Názov Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie
    Autorské údajeĽubomíra Krausová
    Autor Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá globalizácia * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný * Európa * identita * kultúra * komunikácia multikultúrna * migrácia * vývoj populačný * prognózy
    AnotáciaTémou príspevku je európska identita, pričom dôraz je kladený na interkultúrne rozdiely medzi jednotlivými krajinami Európskej únie, berúc do úvahy aspekty medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu. Snahou je objasniť, či a nakoľko kultúrne pozadie ovplyvňuje nákupné rozhodovanie zákazníkov, a to nielen príslušníkov danej kultúry, ale aj migrujúceho obyvateľstva. Európske krajiny sú rozdelené podľa špecifických marketingových čŕt do troch rôznych skupín. Rozdelené sú na základe použitia Hofstedeho kultúrnych dimenzií, ďalšími faktormi sú jazyk a geografický aspekt. Predpoveď vývoja svetovej populácie. Imigrácia a zmeny sociálnej štruktúry hostiteľskej krajiny.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00251-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.