Počet záznamov: 1
Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie
Názov Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie Autorské údaje Ľubomíra Krausová Autor Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá globalizácia * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný * Európa * identita * kultúra * komunikácia multikultúrna * migrácia * vývoj populačný * prognózy Anotácia Témou príspevku je európska identita, pričom dôraz je kladený na interkultúrne rozdiely medzi jednotlivými krajinami Európskej únie, berúc do úvahy aspekty medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu. Snahou je objasniť, či a nakoľko kultúrne pozadie ovplyvňuje nákupné rozhodovanie zákazníkov, a to nielen príslušníkov danej kultúry, ale aj migrujúceho obyvateľstva. Európske krajiny sú rozdelené podľa špecifických marketingových čŕt do troch rôznych skupín. Rozdelené sú na základe použitia Hofstedeho kultúrnych dimenzií, ďalšími faktormi sú jazyk a geografický aspekt. Predpoveď vývoja svetovej populácie. Imigrácia a zmeny sociálnej štruktúry hostiteľskej krajiny. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00251-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1