Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi - súčasť e-podnikania

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi - súčasť e-podnikania
    Preklad názvuCustomer relationship management - a part of e-business
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Internet a bezpečnost organizací : VIII. ročník mezinárodní konference : Zlín, 14. března 2006 : [sborník]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 ; Internet a bezpečnost organizací Mezinárodní konference ; Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta managementu a ekonomiky
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia podniková * zákazníci * podnikanie elektronické * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * marketing * služby
    AnotáciaVýchodiskom úspešného používania CRM (Customer Relationship Management) je zladenie CRM stratégie so stratégiou podniku. Vzhľadom na situáciu na trhu je nevyhnutná zmena orientácie podnikov z produktovo, na zákaznícky orientované. Podmienkou úspešnej realizácie tohoto prechodu je jasne definovaná CRM stratégia pre celý podnik, ktorá je zladená s celkovou podnikovou stratégiou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00845-002, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.