Počet záznamov: 1
Marketing vzdelávacích inštitúcií
Názov Marketing vzdelávacích inštitúcií Autorské údaje Vanda Lieskovská, Viktor Fabian Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Fabian Viktor Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 58-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá vzdelávanie * inštitúcia * konkurencia * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * školy * imidž * práca s verejnosťou Anotácia Absencia marketingových aktivít spôsobuje vážne problémy a bráni efektívnemu fungovaniu trhu vzdelávacích služieb. Trh vzdelávacích služieb a jeho produkt. Definovanie služby. Charakteristiky imidžu. Komponenty tvoriace imidž školy. Výrazný vplyv na tvorbu imidžu má marketingový mix, marketingová komunikácia. Medzi najvýznamnejšie nástroje marketingovej komunikácie v prípade marketingu školstva patria reklama a public relations. Autori sa sústredili na problematiku public relations. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00647-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1