Počet záznamov: 1
Moderné marketingové a obchodné riešenia
Názov Moderné marketingové a obchodné riešenia Autorské údaje Miroslav Mariaš Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 121-126. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * inovácia * informatizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický * produkty * hodnota Anotácia Modernizácia marketingových činností. Aktívne vytváranie a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Využívanie inovácií a informatizácie v marketingovom manažmente. Elektronický marketing. Softvérová podpora vzťahov firmy so zákazníkmi (CRM). Hodnotový marketing. Elektronické obchodovanie a marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00931-012, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1