Počet záznamov: 1
Aktuálne trendy rozvoja marketingu
Názov Aktuálne trendy rozvoja marketingu Autorské údaje Viera Vojteková Autor Vojteková Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 157-159. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * firmy * zákazníci * konkurencia * globalizácia * deregulácia * technológie informačné * technológie komunikačné * produkty * bezpečnosť potravinová Anotácia Tri základné vývojové trendy, ktoré vytvárajú príležitosti pre uplatnenie sa na trhu. Hlavný cieľ marketingu. Hlavné marketingové analýzy a ich charakteristika: analýza zákazníkov, konkurenčná analýza, možnosť a schopnosť firmy uplatniť sa na trhu. Ďalšie trendy rozvoja marketingu: globalizácia, demografia, životný štýl, bezpečnosť produktov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00931-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1