Počet záznamov: 1  

Plánovanie a implementácia CRM

  1. Názov Plánovanie a implementácia CRM
    Preklad názvuPlanning and implementation of CRM
    Autorské údajeStanislava Veselovská
    Autor Veselovská Stanislava EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH
    Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 107-112. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * informácie * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * automatizácia * systémy informačné
    AnotáciaČo predstavuje CRM (customer relationship management). Zmena anonymných masových kontaktov na individuálne vzťahy so zákazníkmi. Proces plánovania stratégie CRM v siedmich krokoch. Implementácia CRM. Interakcia v CRM - prepojenie marketingu, odbytu a služieb s ohľadom na životný cyklus zákazníka. Desať faktorov úspešnej implementácie. Bariéry úspechu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00263-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.