Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu
Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 81 s. ISBN 80-225-2291-0 Poznámky VEGA 1/1231/04 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 843141 Archív EPC E06 00852-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843141 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1