Počet záznamov: 1
Sovremennyj marketing
Názov Sovremennyj marketing Súbežný názov Contemporary marketing Autorské údaje Luis Bun, Devid Kurtc Autor Boone Louis E. Spoluautori Kurtz David L. Vydavateľské údaje Moskva : Juniti-Dana , 2005. - 993 s. Vydanie 11. izd. pererab. i dop. Edícia Zarubežnyj učebnik ISBN 5-238-00888-0 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu ruština Krajina vydania Ruská federácia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * spotrebitelia * plánovanie strategické * etika * zodpovednosť * úspech pracovný * technológie informačné * informácie * segmentácia trhu * produkty * tvorba cien * distribúcia * marketing priamy * reklama * predaj * predajcovia * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 820240
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 820240 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1