Počet záznamov: 1  

Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku

  1. Názov Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku
    Autorské údajeZuzana Moravčíková
    Autor Moravčíková Zuzana EUBOBF - Obchodná fakulta EU
    Zdrojový dokument EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 270-275. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá ruch cestovný * kúpeľníctvo * politika cenová * marketing mix * komunikácia * služby
    AnotáciaPrvoradým cieľom podnikov cestovného ruchu realizujúcich svoju činnosť v kúpeľníctve je zosúladiť nástroje marketingového mixu, aby ich vzájomnou kombináciou a vzájomným pôsobením dosiahli čo najväčší efekt. Na Slovensku sa pri analyzovaní nástrojov marketingového mixu v marketingovej teórii i praxi najčastejšie stretávame s posudzovaním produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.