Počet záznamov: 1  

Implementace technologické podpory konceptu CRM ve společnosti AT Computers, a.s.

  1. Názov Implementace technologické podpory konceptu CRM ve společnosti AT Computers, a.s.
    Autorské údajeTomáš Lach
    Autor Lach Tomáš
    Zdrojový dokument Controlling : aktuální informace ze světa controllingu a systémů podporujících manažerské rozhodování. Roč. 2007, č. 4 (2007), s. 13-18. - Praha : Point Consulting, 2007. ISSN 1801-6251
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * dotazníky * technológie informačné
    AnotáciaCharakteristika spoločnosti AT Computers. Význam CRM systému. Požiadavky vedenia spoločnosti v oblastiach problematiky riadenia vzťahu so zákazníkmi. Určenie požiadaviek pomocou dotazníkového prieskumu. Hodnotenie CRM a podpora CRM informačným systémom. Parametrizácia tabuliek a profilu. Rozšírenie užívateľského rozhrania. Rozšírenie možností pre hodnotenie obchodných prípadov. Reprezentácia údajov podľa segmentácie zákazníkov. Aktivita zákazníka. Evidencia interakcií-služobné cesty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.