Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí

  1. Názov Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí
    Preklad názvuModern approaches towards perception of relationships marketing within the global competitive environs
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 1 (2008), s. 24-37. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    PoznámkyPríspevok vznikol v rámci projektu VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu" riešeného na pracovisku Obchodná fakulta EU v Bratislave
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing globálny * prostredie ekonomické * konkurencia * obchod * kvalita * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaTerminologicko-teoretický základ vzťahového marketingu. Holistický marketing. Jeho zložky. Marketingové nástroje z pohľadu predávajúceho. Vzťahový marketing. Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Vzťahový marketing v podmienkach spotrebiteľského trhu so zameraním na obchod. Zabezpečenie kvality v obchode. Ovplyvňovanie kvality marketingového vzťahu v maloobchode. Vhodnosť implementácie vzťahového marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00165-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.