Počet záznamov: 1
Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí
Názov Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí Preklad názvu Modern approaches towards perception of relationships marketing within the global competitive environs Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 1 (2008), s. 24-37. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Poznámky Príspevok vznikol v rámci projektu VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu" riešeného na pracovisku Obchodná fakulta EU v Bratislave Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing globálny * prostredie ekonomické * konkurencia * obchod * kvalita * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Terminologicko-teoretický základ vzťahového marketingu. Holistický marketing. Jeho zložky. Marketingové nástroje z pohľadu predávajúceho. Vzťahový marketing. Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Vzťahový marketing v podmienkach spotrebiteľského trhu so zameraním na obchod. Zabezpečenie kvality v obchode. Ovplyvňovanie kvality marketingového vzťahu v maloobchode. Vhodnosť implementácie vzťahového marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00165-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1