Počet záznamov: 1  

Nová pravidla marketingu a PR

  1. Názov Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků
    Autorské údajeDavid Meerman Scott, překlad: Jitka Plchotová
    Autor Scott David Meerman
    Ďalší autori Plchotová Jitka (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Zoner Press , 2008. - 272 s.
    Edícia Encyklopedie Zoner Press
    ISBN978-80-86815-93-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * práca s verejnosťou * internet * komunikácia elektronická * plán marketingový * reklama * podnikanie elektronické * pošta elektronická * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra826050

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    826050SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.