Počet záznamov: 1  

The service outputs of the marketing channels for furniture in Slovakia

  1. Názov The service outputs of the marketing channels for furniture in Slovakia
    Autorské údajePavol Kita, Ferdinand Daňo
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZachowania konsumentów - stagnacja czy zmiana?. S. [304-314]. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2008. ISBN 978-83-89072-15-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kanály distribučné * spotrebitelia * nábytok * Slovensko
    AnotáciaSlužby poskytované marketingovými kanálmi pri nákupe nábytku. Požiadavky spotrebiteľa na služby marketingového kanála - výstupy. Marketingové kanály a ich význam pre distribúciu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01116-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.