Počet záznamov: 1  

Teória a prax marketingového výskumu

  1. MESÁROŠOVÁ, Margita - MESÁROŠ, Peter - MESÁROŠ, František. Teória a prax marketingového výskumu. Košice : VÚSI, 2008. 343 s. ISBN 978-80-89338-02-3
    Ohlasy:
    [4] RADZISZEWSKA-ZIELINA, Elžbieta. Characteristics of a construction tender. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISSN 1337-6020, 2010, roč. 3, č. 1, s. 63-69. Dostupné na internete: http://www.euke.sk/?q=200&p=6369.
    [4] FERENCOVÁ, Martina - GAJDOŠ, Jozef. Manažéri logistiky - požiadavky a činnosti. In Ľudský kapitál a spoločnosť 2014. mezinárodná vedecká konferencia. Ľudský kapitál a spoločnosť 2014 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie: Košice, 16. október 2014 [elektronický zdroj]. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2014. ISBN 978-80-8152-210-9, s. 72-78 [CD-ROM].
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. ISBN 978-80-225-3902-9.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.