Počet záznamov: 1
Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru
Názov Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru Preklad názvu Relation marketing - the way of increase of competitive efficiency in conditions European economic area Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (September 2008), s. 83-95. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov Anotácia Podstata a význam vzťahového marketingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM (Customer relatioship management). Strategické CRM, operatívne CRM, analytické CRM. Data mining. Ciele CRM - budovanie zákazníckej lojality. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00179-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2008: 1-2
článok
Počet záznamov: 1