Počet záznamov: 1  

Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru

  1. Názov Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru
    Preklad názvuRelation marketing - the way of increase of competitive efficiency in conditions European economic area
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (September 2008), s. 83-95. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaPodstata a význam vzťahového marketingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM (Customer relatioship management). Strategické CRM, operatívne CRM, analytické CRM. Data mining. Ciele CRM - budovanie zákazníckej lojality.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00179-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2008: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.