Počet záznamov: 1  

Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora

  1. SYS0090448
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072018.2
    100
      
    $a 20090129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora $f Ivana Mižičková
    330
      
    $a CRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147530 $1 011 $a 1336-3344 $1 200 1 $a Efekt $e časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie $v Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17 $1 210 $a Bratislava $c 1. Slovenské neziskové servisné centrum $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090129 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.