Počet záznamov: 1
Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora
SYS 0090448 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072018.2 100 $a 20090129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora $f Ivana Mižičková 330 $a CRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147530 $1 011 $a 1336-3344 $1 200 1 $a Efekt $e časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie $v Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17 $1 210 $a Bratislava $c 1. Slovenské neziskové servisné centrum $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090129 $g AACR2
Počet záznamov: 1