Počet záznamov: 1
Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu
Názov Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu Autorské údaje Šárka Borkovcová Autor Borkovcová Šárka Zdrojový dokument DOCTUS 2007 : zborník príspevkov z jarnej medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov : Bratislava 27. apríla 2007. S. 27-32. - Bratislava : AT Publishing, 2007. ISBN 978-80-88954-43-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * produkty * ceny * komunikácia * lokalizácia * šport * organizácie neziskové Anotácia Fungovanie športových organizácií ako občianskych združení a športových klubov ako obchodných spoločností. Dôvody, prečo by sa športové organizácie mali zaoberať marketingom. Členenie športu. Marketingový mix v podmienkach športu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1