Počet záznamov: 1
Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov
Názov Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov Autorské údaje Michal Gašaj Autor Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 17-25. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá firmy * konkurencia * informácie * internet * podnikanie * marketing Anotácia Charakteristika pojmu konkurenčné spravodajstvo. Európska štúdia zameraná na zistenie toho, do akej miery konkurenčné spravodajstvo vplýva na formulovanie konkrétnych marketingových stratégií. Zistené skutočnosti, ktoré sa týkali: organizačných štruktúr, firemnej kultúry, marketingového plánovania. Slovenské firmy a monitoring konkurencie. Zdroje spravodajstva - odkiaľ možno získavať informácie o konkurencii. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1