Počet záznamov: 1  

Corporate identity a jeho vzťah k imidžu v aplikácii na ciele obchodnej firmy

  1. Názov Corporate identity a jeho vzťah k imidžu v aplikácii na ciele obchodnej firmy
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 2, 2. diel. S. 307-317. - Prešov : ManaCon, 1998. ISBN 80-85668-74-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE00 00479-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.