Počet záznamov: 1
The Impact of price for premium brands
Názov The Impact of price for premium brands Preklad názvu Vplyv ceny na špičkové značky Autorské údaje Eleonora Fendeková, Michael Mandat Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Mandat Michael Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 108-115. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá značky výrobkov * značky maloobchodné * konkurencieschopnosť * tvorba cien * politika cenová * zákazníci * trh * produkty Anotácia Konkurencieschopnosť a pozícia značiek na trhu. Značka verzus produkt. Cenotvorba špičkových značiek. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01014-006, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1