Počet záznamov: 1
K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii
Názov K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Personálny manažment - trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. apríl 2009, Trenčín. S. 286-291. - Trenčín : Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne, 2009. ISBN 978-80-8075-403-7 Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
Poznámky VEGA 1/4592/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá vzdelávanie * školy vysoké * imidž * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * prieskum informačný Anotácia Vymedzenie imidžu vzdelávacej inštitúcie a jeho miesto a úlohy v marketingovej komunikácii. Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, ktoré faktory tvoria imidž vzdelávacej inštitúcie, či umocňujú komunikačné nástroje významnosť jednotlivých faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie, aká je komunikačná sila faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie v rozhodovacom procese potenciálnych zákazníkov vzdelávacej inštitúcie. URL http://www.fsev.tnuni.sk Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01045-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1