Počet záznamov: 1  

K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii

  1. Názov K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentPersonálny manažment - trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. apríl 2009, Trenčín. S. 286-291. - Trenčín : Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne, 2009. ISBN 978-80-8075-403-7
    Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
    PoznámkyVEGA 1/4592/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * školy vysoké * imidž * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * prieskum informačný
    AnotáciaVymedzenie imidžu vzdelávacej inštitúcie a jeho miesto a úlohy v marketingovej komunikácii. Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, ktoré faktory tvoria imidž vzdelávacej inštitúcie, či umocňujú komunikačné nástroje významnosť jednotlivých faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie, aká je komunikačná sila faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie v rozhodovacom procese potenciálnych zákazníkov vzdelávacej inštitúcie.
    URLhttp://www.fsev.tnuni.sk
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01045-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.