Počet záznamov: 1
Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe
Názov Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 317-321. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik výrobný * spokojnosť zákazníkov Anotácia Výsledky prieskumu o uplatňovaní systémov CRM, so zameraním na využitie softvérových produktov, ich prínosy k rozvoju vzťahov so zákazníkmi i dosahy na ekonomické výsledky podnikov. Vnímanie CRM pracovníkmi v podnikoch., dôvody implementácie systémov CRM, očakávania a príprava pracovníkov. Nosnou časťou je hodnotenie a využívanie systémov CRM vo výrobných podnikoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01229-038, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1