Počet záznamov: 1  

Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe

  1. Názov Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 317-321. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik výrobný * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaVýsledky prieskumu o uplatňovaní systémov CRM, so zameraním na využitie softvérových produktov, ich prínosy k rozvoju vzťahov so zákazníkmi i dosahy na ekonomické výsledky podnikov. Vnímanie CRM pracovníkmi v podnikoch., dôvody implementácie systémov CRM, očakávania a príprava pracovníkov. Nosnou časťou je hodnotenie a využívanie systémov CRM vo výrobných podnikoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-038, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.