Počet záznamov: 1  

City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta

  1. Názov City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta
    Autorské údajeZoltán Šeben
    Autor Šeben Zoltán EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť (Aktuálne problémy súčasného marketingu) : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20. - 21. novembra 2009, Smolenický zámok. S. 215-225. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * mestá * imidž * propagácia
    AnotáciaPríspevok ukazuje, ako môže mesto vplývať na návštevnosť použitím iniciatív mestského marketingu v cestovnom ruchu. City marketing mesta Komárno - príklad.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01499-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.