Počet záznamov: 1  

Vývoj a súčasný stav v maloobchode Slovenskej republiky

  1. SYS0105065
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083249.6
    100
      
    $a 20091026a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vývoj a súčasný stav v maloobchode Slovenskej republiky $f Katarína Ožvoldová
    330
      
    $a Dve protikladné roviny maloobchodu, ktoré významne ovplyvňujú vývoj a stav v maloobchode SR. Transnacionálne korporácie a ich významná úloha v medzinárodnom obchode a hybná sila globalizačných procesov. Nezávislý maloobchod s individuálnym vlastníkom ohrozený príchodom medzinárodných maloobchodných spoločností. Významné orgány a inštitúcie v oblasti vnútorného obchodu. EuroCommerce.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0104917 $1 010 $a 978-80-87200-03-9 $1 200 1 $a Partnerství v regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství $b elektronický zdroj $e sborník příspěvků z druhé mezinárodní konference $e 21. května 2009, Brno $f text publikace připravili: Kristína Viestová, Alena Klapalová $v S. 140-144 $1 210 $a Brno $c Vysoká škola obchodní a hotelová $d 2009 $1 215 $a CD-ROM [204 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002927 $a korporácie transnacionálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $f 1984- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091026 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.