Počet záznamov: 1  

Kontaktní centrum výloha vaší společnosti

  1. Názov Kontaktní centrum výloha vaší společnosti
    Autorské údajeRadek Novák
    Autor Novák Radek
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 44, č. 10 (2009), s. 60-61. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * komunikácia * informácie * firmy * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaDobre fungujúce kontaktné centrum a jeho úloha v podniku. Podpora kontaktného centra CRM systémom. Dôležitá požiadavka - kvalita poskytovaných služieb. Tímová spolupráca. Spracovávanie marketingových kampaní a zber spätných informácií. Návratnosť investícií vo forme spokojných zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.