Počet záznamov: 1
Inovácie v marketingovom manažmente (14)
Názov Inovácie v marketingovom manažmente (14) Autorské údaje Albert Priehoda Autor Priehoda Albert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 118-131. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá inovácia * podnik * technológie informačné * podnikanie elektronické * marketing manažment Anotácia Inovácie v marketingovom manažmente sú nástrojom tvorby nových produktov, procesov, či nových foriem marketingovej komunikácie. Možnosti využitia informačných a komunikačných technológií pri inováciách marketingového manažmentu sa neustále rozširujú. Elektronické podnikanie predstavuje podnikateľský proces, ktorý využíva informačné technológie a informačné systémy na generovanie inovácií. Pre posúdenie potreby inovácie a výber objektu inovácie marketingového manažmentu podniku je možné použiť hodnotiaci model AAN Check list. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00912-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1