Počet záznamov: 1
Mystery shopping znamená viac než fiktívny nákup
Názov Mystery shopping znamená viac než fiktívny nákup Autorské údaje Zdenka Kadeková Autor Kadeková Zdenka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * služby * kvalita * kvalita tovaru * výskum * marketing * metódy Anotácia Mystery shopping - tajný alebo fiktívny nákup - zaužívaná marketingová metóda slúžiaca k anonymnému a nestrannému hodnoteniu kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu. Dôvody odchodu zákazníkov ku konkurencii u amerických, európskych, slovenských spotrebiteľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1