Počet záznamov: 1
Reprezentácia ženy v reklame
Názov Reprezentácia ženy v reklame Preklad názvu The Representation of woman in advertisment Autorské údaje Drahomíra Janíková Autor Janíková Drahomíra Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Č. 2 (2010), s. 32-36. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISSN 1338-2195 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * stratégia marketingová * ženy * kódexy etické Anotácia História reklám, v ktorých účinkovali ženy. Atribúty, ktoré sú žiadané v reklamách. Predstavy o vlastnostiach mužov a žien s mediálnym obrazom oboch pohlaví. Príťažlivosť jednotlivých aspektov v reklame. Problémy porušovania etického kódexu v reklamách so ženami. Komodifikácia žien v reklame. Psychologické aspekty reklamy. Ideály krásy propagované v reklame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-3
článok
Počet záznamov: 1