Počet záznamov: 1  

Zhodnocení DM oblasti

  1. Názov Zhodnocení DM oblasti
    Autorské údajeTomáš Hájek
    Autor Hájek Tomáš
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011). - Praha : Economia, 2011
    Direct marketing : společná příloha týdeníku Marketing & &Media 9/2011 a měsíčníku Trend Marketing 2/2011. (2011), s. 8-9. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * báza dát * zákazníci * telemarketing
    AnotáciaDirect marketing ako riešenie na krízu. Dáta ako základ priameho marketingu. Digitálna komunikácia. Stagnácia adresného direct mailingu a neadresnej distribúcie letákov. Využívanie sociálnych sietí. Telemarketing - najúčinnejší ale aj najnákladnejší druh directmarketingovej komunikácie. Rast nárokov na kvalitu poskytovaných služieb. Heslo súčasného marketingu - multikanálová komunikácia, integrácia rôznych odborov do jedného celku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.