Počet záznamov: 1
Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách
Názov Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách Súbežný názov Complex and system complaint management in organizations Autorské údaje Jana Urdziková Autor Urdziková Jana Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 11, č. 1 (2010), s. 68-77. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2010. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá sťažnosti * reklamácie * riadenie systémové * organizácie * Slovensko Anotácia Pojem sťažnosť podľa noriem ISO. Návrh pre komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách na Slovensku, ktorý vznikol na základe realizovaného výskumu v oblasti manažérstva sťažností/reklamácií v podmienkach podnikateľskej praxe na slovenskom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-2
článok
Počet záznamov: 1