Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníkov ako kľúčový faktor ziskovosti a dlhodobej existencie podnikov
Názov Spokojnosť zákazníkov ako kľúčový faktor ziskovosti a dlhodobej existencie podnikov Autorské údaje Peter Badura Autor Badura Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Q5 Multidimenzionálne aspekty kvality : zborník konferencie s medzinárodnou účasťou. S. 7-11. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, [2002]. ISBN 80-8055-632-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E02 00205-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1