Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov ako kľúčový faktor ziskovosti a dlhodobej existencie podnikov

  1. Názov Spokojnosť zákazníkov ako kľúčový faktor ziskovosti a dlhodobej existencie podnikov
    Autorské údajePeter Badura
    Autor Badura Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentQ5 Multidimenzionálne aspekty kvality : zborník konferencie s medzinárodnou účasťou. S. 7-11. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, [2002]. ISBN 80-8055-632-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00205-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.