Počet záznamov: 1
Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu
Názov Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu Autorské údaje Petr Kůta Autor Kůta Petr Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 8 (Srpen 2011), s. 50. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * propagácia * zákazníci * médiá * legislatíva Anotácia Podprahová reklama ako zakázaný spôsob lákania zákazníkov je opradená celou radou nejasností. Charakteristika podprahovej reklamy. Podrahové informácie fungujú a nevedomky človeka ovplyvňujú v jeho rozhodovaní. Podprahová verzus skrytá reklama. Platnosť zákona o regulácii reklamy a zákona o prevádzkovaní rozhlasového a televízneho vysielania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1