Počet záznamov: 1
Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny
Názov Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny Autorské údaje Bronislava Molnárová Autor Molnárová Bronislava Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2012), s. 53-55. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia elektronická * stránky webové * siete sociálne * siete počítačové * distribúcia informácií * bezpečnosť elektronická Anotácia Základné ciele helpdesku a helpdesková komunikácia pokrývajúca kanály v sociálnych médiách. Interaktívnosť a kvalita komunikácie v sociálnych médiách. Identifikovanie používateľov a využiteľnosť komunikačných kanálov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-12
článok
Počet záznamov: 1