Počet záznamov: 1
Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh
Názov Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh Súbežný názov Deciding on entering the foreign market Autorské údaje Mária Andrejčíková Autor Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Nekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. S. [1-7]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2011. ISBN 978-80-225-3328-7 Výstup z projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - Návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
Poznámky VEGA 1/0339/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.5 - Zahraničný obchod Heslá firmy * trh zahraničný * analýza trhu * výskum trhu Anotácia Rozhodnutie o vstupe na zahraničný trh - náročné rozhodnutie firmy. Predstavuje často prepracovanie podnikovej stratégie a zakomponovanie tohto kroku do už existujúceho podnikateľského plánu firmy. Analýza zahraničných trhov. Metódy a formy vstupu na zahraničný trh. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00427-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1