Počet záznamov: 1  

Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh

  1. Názov Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh
    Súbežný názovDeciding on entering the foreign market
    Autorské údajeMária Andrejčíková
    Autor Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentNekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. S. [1-7]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2011. ISBN 978-80-225-3328-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - Návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
    PoznámkyVEGA 1/0339/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá firmy * trh zahraničný * analýza trhu * výskum trhu
    AnotáciaRozhodnutie o vstupe na zahraničný trh - náročné rozhodnutie firmy. Predstavuje často prepracovanie podnikovej stratégie a zakomponovanie tohto kroku do už existujúceho podnikateľského plánu firmy. Analýza zahraničných trhov. Metódy a formy vstupu na zahraničný trh.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00427-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.