Počet záznamov: 1
Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing
Názov Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing Autorské údaje Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 68-78. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * komunikácia marketingová * seniori * správanie spotrebiteľa * výskum Anotácia Charakteristika seniorov v modernom chápaní marketingovej komunikácie. Špecifiká marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Neuromarketing ako moderný prístup v skúmaní správania spotrebiteľa. Neuromarketing a jeho objekt skúmania. Etika neuromarketingu. Aplikačné možnosti neuromarketingu v marketingovej praxi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 115.2 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1