Počet záznamov: 1
Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy
Názov Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy Preklad názvu Fully harmonized EU law and regulation of advertising Autorské údaje Jan Vavrečka, Petr Štěpánek Autor Vavrečka Jan Spoluautori Štěpánek Petr Zdrojový dokument Současná Evropa. Roč. 17, č. 2 (2012), s. 135-145. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2012. ISSN 1804-1280 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 341 - Medzinárodné verejné právo Heslá regulácia * reklama * Európska únia * harmonizácia * právo európske Anotácia Vymedzenie pojmu reklama. Harmonizácia reklamy v Európskej únii. Princípy minimálnej a maximálnej harmonizácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 112.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1