Počet záznamov: 1
Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy
SYS 0161842 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231204125427.5 100 $a 20121108a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy $f Jan Vavrečka, Petr Štěpánek 330 $a Vymedzenie pojmu reklama. Harmonizácia reklamy v Európskej únii. Princípy minimálnej a maximálnej harmonizácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228423 $1 011 $a 1804-1280 $1 200 1 $a Současná Evropa $v Roč. 17, č. 2 (2012), s. 135-145 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica $d 2012 541 1-
$a Fully harmonized EU law and regulation of advertising 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0010585 $a právo európske 675 $a 341 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000211 $x Medzinárodné verejné právo 700 -1
$3 eu_un_auth*0028425 $a Vavrečka $b Jan $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0005267 $a Štěpánek $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121108 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1