Počet záznamov: 1  

Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy

  1. SYS0161842
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231204125427.5
    100
      
    $a 20121108a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy $f Jan Vavrečka, Petr Štěpánek
    330
      
    $a Vymedzenie pojmu reklama. Harmonizácia reklamy v Európskej únii. Princípy minimálnej a maximálnej harmonizácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228423 $1 011 $a 1804-1280 $1 200 1 $a Současná Evropa $v Roč. 17, č. 2 (2012), s. 135-145 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica $d 2012
    541
    1-
    $a Fully harmonized EU law and regulation of advertising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010585 $a právo európske
    675
      
    $a 341 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000211 $x Medzinárodné verejné právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028425 $a Vavrečka $b Jan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0005267 $a Štěpánek $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121108 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.