Počet záznamov: 1
Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku
Názov Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku Súbežný názov Process of leaflet planning in whole sale as a tool for managing company’s performance Autorské údaje Lucia Tokošová Autor Tokošová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá veľkoobchod * predaj * riadenie predaja * propagácia * marketing * prostriedky reklamné Anotácia Proces plánovania promočných predajov a potreby zásob všeobecne. Proces plánovania promócii v konkrétnom veľkoobchode. Proces plánovania letákov ako nástroj riadenia výkonnosti podniku. Cieľom zavedenia Nástroje na plánovanie letákov je zabezpečenie efektívneho riadenia promócií, zvýšenie výkonnosti podniku z hľadiska predajov, profitability a zásob, zlepšenie konkurencieschopnosti, zníženie nákladov na zásoby a v neposlednom rade efektívnejšie využitie pracovnej sily. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-046, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1