Počet záznamov: 1
Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s.
SYS 0164047 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072845.0 100 $a 20130115d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s. $f Andrea Jazbec 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Stratégia manažmentu priestoru ako aj In Store marketingu predajnej sieti. Manažment priestoru je kľúčovým prvkom pri vykonávaní predajného procesu a riadení zákazníkov. Vývoj konkurenčných maloobchodných prevádzok. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163944 $1 010 $a 978-80-225-3524-3 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník zostavil Ferdinand Daňo $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák $v S. 76-90 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a 132 s. [6,6 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002845 $a konkurencia trhová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0043913 $a Jazbec $b Andrea $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130115 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1