Počet záznamov: 1
Trendy v controllingu
SYS 0167166 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231120133830.0 100 $a 20130327a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Trendy v controllingu $f Oľga Poniščiaková 330 $a Formovanie sa pojmu marketingový kontroling, ktorý principiálne usiluje o skvalitnenie riadenia. V čom spočíva jeho význam. Ciele marketingového kontrolingu. Marketingový audit. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239625 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 7, č. 4 (2013), s. 70-71 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063711 $a Poniščiaková $b Oľga $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130327 $g AACR2
Počet záznamov: 1