Počet záznamov: 1  

Trendy v controllingu

  1. SYS0167166
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231120133830.0
    100
      
    $a 20130327a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Trendy v controllingu $f Oľga Poniščiaková
    330
      
    $a Formovanie sa pojmu marketingový kontroling, ktorý principiálne usiluje o skvalitnenie riadenia. V čom spočíva jeho význam. Ciele marketingového kontrolingu. Marketingový audit.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239625 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 7, č. 4 (2013), s. 70-71 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063711 $a Poniščiaková $b Oľga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130327 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.