Počet záznamov: 1
Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia
Názov Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia Súbežný názov Undergraduate macroeconomics dilema and an empirical study Autorské údaje Karol Szomolányi Autor Szomolányi Karol EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2 Výstup z projektu VEGA 1/0595/11 Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód
Poznámky VEGA 1/0595/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá makroekonomika * výučba vedecká * univerzity * cykly hospodárske * keynesizmus * mikroekonomika Anotácia Ako by mala byť vyučovaná makroekonómia v prvom stupni univerzitného štúdia. Autor porovnáva dva prístupy založené na teórii reálneho hospodárskeho cyklu a na súčasnej keynesovskej teórii. Odporúčanie výučby makroekonómie na prvom univerzitnom stupni využitím mikroekonomických východísk. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00683-018, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1