Počet záznamov: 1
Postavenie CRM v customer intelligence
Názov Postavenie CRM v customer intelligence : efektívne metódy riadenia vzťahu so zákazníkmi Autorské údaje Zuzana Littvová Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 19, č. 3 (2013), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2013. ISSN 1335-1044 Poznámky ITMS 26240120032 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá poisťovníctvo * poisťovne * poistenie * lojálnosť zákazníkov * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia CRM (Customer Relationship Management), predstavuje proces, v ktorom poisťovacia spoločnosť využíva informácie o zákazníkoch s cieľom udržať si dlhodobé ziskové vzťahy so zákazníkmi a naplniť ich potreby. Marketing intelligence je systém na zhromažďovanie a triedenie marketingových informácií, slúžiaci na lepšie rozhodovanie v prospech poisťovacej spoločnosti a zákazníka. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00774-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2013: 1-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 175.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1