Počet záznamov: 1  

Postavenie CRM v customer intelligence

  1. Názov Postavenie CRM v customer intelligence : efektívne metódy riadenia vzťahu so zákazníkmi
    Autorské údajeZuzana Littvová
    Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 19, č. 3 (2013), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2013. ISSN 1335-1044
    PoznámkyITMS 26240120032
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovníctvo * poisťovne * poistenie * lojálnosť zákazníkov * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaCRM (Customer Relationship Management), predstavuje proces, v ktorom poisťovacia spoločnosť využíva informácie o zákazníkoch s cieľom udržať si dlhodobé ziskové vzťahy so zákazníkmi a naplniť ich potreby. Marketing intelligence je systém na zhromažďovanie a triedenie marketingových informácií, slúžiaci na lepšie rozhodovanie v prospech poisťovacej spoločnosti a zákazníka.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00774-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2013: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF175.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.