Počet záznamov: 1  

Predikčné metódy v marketingu

  1. Názov Predikčné metódy v marketingu
    Súbežný názovForecasting methods for marketing
    Autorské údajeMária Andrejčíková
    Autor Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Riešené projekty - terminologické a odborné problémy : elektronický zborník abstraktov z odborného workshopu : [3. 7. 2013, Košice, Slovensko]. S. 5. - Košice : Katedra marketingu a obchodu PHF EU, 2013. ISBN 978-80-225-3660-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0906/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozhodovanie * metódy
    Kategória EPCAbstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01073-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.