Počet záznamov: 1  

Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek

  1. Názov Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek
    Autorské údajeKvěta Olšanová
    Autor Olšanová Květa
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. S. 156-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa * segmentácia * marketing * značky výrobkov * štýl životný * Česko
    AnotáciaPrognóza demografického vývoja ČR do roku 2050. Charakteristika seniorského trhu a obvyklé stereotypy. Segmentačný proces. Prístupy k segmentácii straších spotrebiteľov. Vyspelí spotrebitelia - pohľad z uhla lifestylovej segmentácie TNS AISA. Positioning značiek pre zrelých spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.