Počet záznamov: 1
Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek
Názov Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek Autorské údaje Květa Olšanová Autor Olšanová Květa Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. S. 156-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa * segmentácia * marketing * značky výrobkov * štýl životný * Česko Anotácia Prognóza demografického vývoja ČR do roku 2050. Charakteristika seniorského trhu a obvyklé stereotypy. Segmentačný proces. Prístupy k segmentácii straších spotrebiteľov. Vyspelí spotrebitelia - pohľad z uhla lifestylovej segmentácie TNS AISA. Positioning značiek pre zrelých spotrebiteľov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1