Počet záznamov: 1
Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre
Názov Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre Autorské údaje Eva Režnáková Autor Režnáková Eva Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 22-33. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * kultúra Anotácia Proces spotrebiteľského správania. Modely spotrebiteľského správania. Proces rozhodovania o nákupe. Spotrebiteľské správanie na trhu kultúrnych produktov. Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie na trhu kultúrnych produktov. Spoločenské faktory. Osobné faktory. Psychologické faktory. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1