Počet záznamov: 1
Internationale Marketing-Politik
Názov Internationale Marketing-Politik Autorské údaje Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander Autor Berndt Ralph Spoluautori Altobelli Claudia Fantapié Sander Matthias Vydavateľské údaje Berlin : Springer-Verlag , 1997. - 442 s. ISBN 978-3-540-63322-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * internacionalizácia * marketing medzinárodný * politika * segmentácia trhu * produkty * plánovanie * výkonnosť * značky výrobkov * služby * politika cenová * obchod medzinárodný * podmienky obchodné * komunikácia marketingová * distribúcia * predaj * odbyt * politika medzinárodná * logistika distribučná * marketing mix Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 877683
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 877683 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1