Počet záznamov: 1
Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu
Názov Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu Súbežný názov Competition in the fashion clothing industry in the European market Autorské údaje Veronika Hrdličková Autor Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá obchod * marketing * stratégia marketingová * politika sortimentná * odevy * značky výrobné * konkurencia Anotácia Európsky trh v oblasti predaja módnych odevov a nadnárodné spoločnosti, ktoré sa úspešne etablovali na zahraničných trhoch. Charakteristika modelov riadenia a identifikácia atribútov podnecujúcich budovanie konkurenčnej výhody TOP 5 spoločností pôsobiacich v oblasti predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01137-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 468.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1