Počet záznamov: 1
Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava
SYS 0195714 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073304.2 100 $a 20141217d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava $d Marketing of sports club HC Slovan Bratislava $f Michaela Krescanková, Alexandra Miladinovič 330 $a Priblíženie problematiky športového marketingu a analýza vnímania marketingových aktivít športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Vytvorenie obrazu vnímania vybraných prvkov marketingového mixu a marketingovej komunikácie športového klubu HC Slovan Bratislava jeho fanúšikmi. Východiská a odporúčania pre ďalšie smerovanie aktivít športového klubu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0195619 $1 010 $a 978-80-225-3930-2 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f zostavili: Peter Drábik, Ivan Hlavatý, Peter Červenka $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 102-108 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [229 s., 14 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0048522 $a Krescanková $b Michaela $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0055072 $a Miladinovič $b Alexandra $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141217 $g AACR2 830 $a Na základe Ministerstva, bola prekategorizovaná kategória z AED na AFD T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1