Počet záznamov: 1
Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov
Názov Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov Preklad názvu Influence of concept corporate social responsibility for the buying behavior of customers Autorské údaje Katarína Moravčíková Autor Moravčíková Katarína Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 26-37. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * informácie * podnikanie zodpovedné Anotácia Vnímanie spoločenskej zodpovednosti z pohľadu zákazníkov. Nielen podniky sa musia správať zodpovedne voči spoločnosti, ale aj zákazníci by mali prejavovať záujem o informácie z oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
článok
Počet záznamov: 1